MK Båt Cup – Union Race 2022 17.09.2022

Sarpsborg Seilforening inviterer til regatta og seilerfest.

Tradisjonen tro arrangerer Sarpsborg Seilforening, sammen med vår sponsor MK Båt AS, regattaen MK Båt Cup i midten av september.

MK Båt AS fyller 10 år og gjør litt ekstra ut av årets regatta. Fredag 16.09 blir det gratis grill buffet med proffsig grillmester, DJ og hyggebar på Ondine med storslagent lys og røykshow.

Lørdagen starter med med skippermøte kl 10:30 og påfølgende regatta med varselsignal kl 12:00. Vi regner med mange båter til start og det blir utdeling av flotte uttrekkspremier levert av MK Båt AS.

Påmelding til regattaen gjøres i Manage2Sail. Tradisjonen tro så arrangeres det seilerfest på hytta etter regattaen med god mat, DJ og garantert god stemning.

Informasjon om festen og kunngjøring for seilas finner dere nedenfor og i M2S

Man kan kjøpe billetter til seilerfesten i M2S men det må gjøres samtidig med at man melder på båten. Ellers så kan påmelding og betaling gjøres på Vipps.