VINDSKIFT

Invitasjon til Vindskiftkvelder.

«Hjerterom på havet.» Det er visjonen til Vindskift, et program under Norges Seilforbund, som vi nå ønsker å spre til flere deler av landet. Vindskift har vært aktive i Oslo i flere år og nå har Norges Seilforbund ansatt Mikael Khei for å hjelpe til med å spre dette programmet fra Moss og sørover til svenskegrensa. Det handler egentlig mest om glede. Her er en liten video om oss: https://youtu.be/iAcnR1KIFFo

Et vindskift-arrangement består både av seiltur og samling på land med mat og hygge. Vi trenger kontakt med deg som er skipper og vil stille båt. Vi trenger også kontakt med deg som er frivillig og hjelper til på land. Vil du at vi kontakter deg for å fortelle mer så send en e-post til mikael.vindskift@gmail.com. Eller bare meld deg rett på de forskjellige datoene her: https://forms.gle/bvqyp6Gx61Rf26gu9

Noe av det arbeidet vi gjør i Vindskift sentralt, er å kvalitetssikre møtepunktet mellom skippere som har båt, og organisasjoner som jobber med ungdom. Det gjør at arrangeringen går lett, og med en flyt, men uten at det «flyter ut». Vi håper virkelig å se deg i sommer!
www.vindskift.no